مهمترین عناوین خبرهای شب گذشته جهان

ساخت وبلاگ

مهمترین عناوین خبرهای شب گذشته جهان

عناوین مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تاکنون به شرح زیر بوده است.

به گزارش”بوتیا”:مهمترین خبرهای جهان که از شب گذشته تاکنون عنوان می شود.

آمریکا

- چندین گروه از فعالان صلح در تلاش برای به راه انداختن اعتراضات سراسری علیه سیاست دولت امریکا در استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در نیویورک تظاهرات کرده‌اند.

آسیا و اقیانوسیه

- ارتش کره شمالی اعلام کرد در پاسخ به تهدیدهای واشنگتن و اعزام برنامه‌ریزی شده یک سامانه موشکی پیشرفته بالستیک به جزیره گوام در اقیانوس آرام، تاییدیه نهایی برای حمله هسته‌ای به امریکا را دریافت کرده است.

- روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با انتشار مطلبی انتخابات پارلمانی پاکستان را تهدیدی برای ادامه حملات پهبادهای این کشور در پاکستان خواند.

- “جوزف دانفورد” فرمانده نیروهای آمریکایی در افغانستان اظهارات ضد آمریکایی “حامد کرزای” رئیس جمهور افغانستان در ماه گذشته را شلیک یک دوست به دوست خواند که می تواند امنیت نیروهای آمریکایی در افغانستان را به خطر بیاندازد.

ایران

- ساینس مانیتور در مطلبی با اشاره به مذاکرات آتی هسته ای بین ایران و گروه ۱+۵ در آلماتی قزاقستان خواستار برداشتن گام های عملی از سوی طرفین برای پیشبرد مذاکرات شد.

- فالکونی ای شس یک استاد علوم سیاسی در همپشربا اشاره به سیاست های دولتمردان آمریکایی در قبال ایران، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را دنباله روی سیاست های جورج بوش رئیس جمهور قبلی آمریکا خواند.

غرب آسیا- آفریقا

- به گزارش پرس تی‌وی درگیری‌های نیروهای ارتش سوریه و شورشیان برخوردار از حمایت خارجی در دمشق، پایتخت این کشور تشدید شده است.

- رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، از آزادی زندانیان فلسطینی از زندان‌های رژیم اسرائیل به عنوان یک اولویت برای این تشکیلات نام برده است.

- رهبران آفریقایی از به رسمیت شناختن میشل دیوتودیا،رئیس جمهوری خودخوانده جمهوری کودتا زده آفریقای مرکزی خودداری کرده‌اند.

منبع:افکار

الهـي...
ما را در سایت الهـي دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیدآبادی mobinlog بازدید : 636 تاريخ : شنبه 24 فروردين 1392 ساعت: 20:51